A leggyengébb láncszem

Egy iphone nagyon sok jó dolgot hoz az ember életébe, de bizony nagyon sok hiányossággal is rendelkezik. A hibáival együtt kell a dolgokat szeretni, szokták volt mondani, de azért egyáltalán nem mindegy egy ember mindennapi rutinja, a használati szokásai és a lehetőségei, habár ma már számtalan extra megoldás létezik arra, hogy mindenki tudja használni az apple termékeket is.

Egy iphone leggyakoribb problémája azt gondolom kijelenthetem, a kijelző sérülékenysége mellett, az iphone akkumulátor merülési ideje, illetve magának az akkumulátornak a használati ideje. Itt most ne beszéljünk azokról az esetekről, amikor eleve gyári hibás akkumulátorok kerülnek beépítésre, és garanciában cseréli őket az apple, vagy épp valamilyen szoftveres fejlesztésre van szükség ahhoz, hogy a telefon harminc százalékról ne merüljön le teljesen nullára, majd töltőre helyezve ne mutasson negyven százalékot. Ezek természetesen a gyár segítségével gyorsan orvosolhatók, noha azért mégiscsak időt és energiát igényelnek a tulajdonosoktól, számos esetben bosszúságot okozva számukra.

Az is tény azonban, hogy a sima mindennapi használat és a folyamatos töltési igény – hiszen egy nap szinte teljesen le lehet meríteni egy telefon a folyamatos használat mellett, nem beszélve az internet és GPS használatról – bizony nem biztosít túl sok idő élettartamot az iphonok számára. De mit tehetünk ebben az esetben? Mindenképp javasolt egy nagyon jó szervízt keresni, és bizony én ki merem jelenteni, hogy ez nem feltétlen a márkaszervízt kell, hogy jelentse. Én például az iszereles csapatához fordulok minden esetben, mert maximálisan szakértői az apple termékeknek és nagyon kedvesek, lelkiismeretesek. Semmiért nem cserélném le őket, mert tudom, mekkora kincs a feltétlen bizalom, amit meg tudok adni számukra. Azt gondolom, minden apple termék mellé kell egy ilyen szervíz csapat, amely felbecsülhetetlen értéket képvisel a mindennapok során.